Sportdagboek: knallen, knallen en nog eens knallen

Vlak voordat ik ongesteld werd, was ik niet vooruit te branden. Toen de vloedgolf kwam, kreeg ik ook m’n energie terug. Toch heb ik dit keer eens uitgeprobeerd of ik minder pijn had als ik meer rust nam tijdens die eerste heftige dagen. Ik lees en hoor vaak dat het helpt om te rusten, maar bij mij leverde het eigenlijk alleen maar frustratie op. Misschien zit het sporten inmiddels te veel in m’n lijf, m’n leven en m’n routine om zo veel dagen rust te nemen? In ieder geval ben ik na een paar dagen weer hard begonnen en het is heerlijk!

Op het moment zijn m’n armen vooral flink aan het groeien en krijg ik een gedefinieerd halter figuur. Veel vrouwen zijn bang dat ze hun rondingen verliezen tijdens het sporten, maar daar hoef ik me gene zorgen over te maken: die verdwijnen niet en zitten standaard ingebouwd in m’n bottenstructuur met m’n brede heupen (handig om Ronja op te dragen). Ik ben ook verbaasd dat m’n lijf er door het sporten alleen maar vrouwelijker komt uit te zien en ik vind het erg mooi, ben er super trots op en heel tevreden mee!

Zaterdag
Fat Burning Low Impact Cardio Workout
8 Minute Abs Core Firming
Lower Body Workout with Kelli and Daniel
Tank Top Arms Workout

Zondag
1000 Calorie Workout Video

Maandag
Low Impact Cardio Workout
20 Minute Total Body Active Static Workout
Kelli’s 5 Minute Kettlebell Workout

Dinsdag
Dagje kinderboerderij met Ronja en familie

Woensdag
Beserker HIIT Workout

Donderdag
Fat Burning Low Impact Cardio Workout
Low Impact Cardio Workout
Quick Abs and Obliques Workout Video
Total Body Toning

Vrijdag
Cardio HIIT Workout
Bicep and Tricep Superset

Zaterdag
Low Impact Workout for Beginners
Six Pack Burn Out
Brutal Butt & Thigh Workout

Zondag
Vandaag is mijn rustdag, want ik ga lekker een dagje de hort op met m’n vriendinnen!

TwitterBloglovin

2 gedachten over “Sportdagboek: knallen, knallen en nog eens knallen

  1. Leuke dag gehad met je vriendinnen?

    Super hoor, dat je het sporten zo goed volhoudt.
    Ik ben echt nog steeds niet echt begonnen, en baal enorm van mezelf.
    maar ik heb me voor genomen om morgen echt echt echt te beginnen.
    Heb een muziek cdtje gemaakt en ga morgen beginnen met de filmpjes van fitness blender.
    Afgelopen week was ik ook fanatiek begonnen met alleen maar gezond eten,
    maar dat is weer de mist in gegaan, ik geef mijn menstruatie maar de schuld,
    dan heb ik teveel zin in lekkere dingen.

    • Ik heb dan ook altijd zin in vettig eten. Misschien gezonde alternatieve zoeken? Als je veel gaat sporten, gaat het gezond eten vanzelf makkelijker. Even doorbijten in het begin en daarna kun je het goed volhouden! Je komt er wel!

      Het was trouwens erg gezellig met m’n vriendinnen!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s