Sportdagboek: backbending

Deze week gaat het goed met sporten. Voor het eerst in m’n leven kan ik een backbend doen en daar ben ik ontzettend trots op!

backbend FitnessBlender

Ik doe heel vaak dezelfde cooldown van FitnessBlenders, daarin doet Kelli zo’n backbend (zoals je hierboven ziet), maar die kon ik nooit nadoen. Ik probeerde het wel, maar kreeg mezelf niet omhoog geduwd, want ik miste gewoon de spiermassa. Deze week dacht ik: laat ik het nog ’s proberen. En ja hoor! Daar ging ik de lucht in!

Daarnaast heb ik deze week last van m’n schouder. Erg vervelend en pijnlijk! Ik ben ooit flink van de trap gevallen en heb mezelf tegengehouden met m’n arm. Toen is hij een klein beetje uit de kom geschoten. De arm is weer goed gezet, maar om de zo veel jaar begint het pijn te doen. Ik weet niet of dit betekent dat de arm toch niet goed in de kom zit of dat het gewoon een zwakke plek is geworden. Maar erg vervelend is het wel!

Ik wil graag de rest van m’n leven kunnen blijven sporten en het liefst zo veel als ik nu doe. Dat kan alleen als ik geen blessures oploop en daarom kijk ik goed uit met m’n schouder, maar doe ik ook voorzichtig met de rest van m’n lijf. Ik moet nog een heel tijdje mee.

TwitterBloglovin

2 gedachten over “Sportdagboek: backbending

Plaats een reactie