Sportdagboek: rust

Deze week stond voor mij qua sporten in het teken van de tweede wachtweek en blessures. Ik zit nu in de tweede wachtweek na m’n ei van ronde 3 en ik heb de afgelopen week m’n schouder en m’n elleboog moeten vermijden.

Komende weekend word ik wel of niet ongesteld, hopelijk kan ik melden dat ik zwanger ben, maar het is nog even afwachten. Het voelt niet om mogelijk-bijna-zwanger heel hard te pushen, grenzen te verleggen en flink te knallen. Het voelt beter om het rustig aan te doen, low impact bezig te zijn en m’n spieren op een verantwoordelijke manier te trainen. Dat heb ik dus gedaan en dat was fijn, want het paste bij mijn gevoel. Iets waar ik best wat vaker naar mag luisteren.

En daarnaast heb ik nog steeds last gehad van m’n schouder die ooit een beetje uit de kom is geschoten en nu af en toe op diezelfde plek pijn doet. Die moet ik dus ontlasten! Daarnaast heb ik m’n elleboog erg hard gestoten, die werd helemaal opgezwollen. Dus die heb ik ook ontzien de afgelopen week en gelukkig ging de zwelling al snel weg en herstelde ik gauw. Even was ik bang dat m’n elleboog er geweest was.

De afgelopen week heb ik dus veel low impact cardio training gedaan en minder strength training en HIIT, hoewel ik nog af en toe een HIITje er in heb gegooid, om het af te leren zullen we maar zeggen.

TwitterBloglovin

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s